Хусеин Барак Обама: "Нисам ја блесав"

"Људи из сенке и њихове марионете не само да лажу и скривају важне информације, него и стварност измишљају - филм без прекида за целу планету. И сигурни су да своје филмче нећете смислити." /"Подземље", Џон Рапапорт/

Претпоставимо да су се Обами смучили стални напади на њега лично и спољну политику какву води.

Претпоставимо да је председник Обама последње године свог председниковања решио да се мало одмори од издавања обзнана, па је народу свом рекао нешто о Сирији, не би л' испао паметан и лукав, а не наиван, туњав и слабо обавештен:

"Здраво свима. Ајд да вам кажем шта сам то радио по Сирији. И то истину. Нисам ја блесав. Нит слеп код очију.

Пре свега, увек сам тачно знао ко су сиријски побуњеници. Уопште нисам био шокиран кад се "умерени побуњеници" изметнуше у разне терористичке групе као што је Исламска држава. Није ту било никакве грешке, нити изненађења. ОК?

Моја администрација и неки наши савезници су помогли да се оснује ИД. Мислим на новац, оружје, обавештајне податке, подстицај. Како бих онда могао да будем изненађен кад тако нешто искрсну? Капирате? Ма, ајде...

Од самог почетка, план је био дестабилизовати Сирију и збацити Асада. Јер дестабилизовање је наш посао: Египат, Либија, Авганистан, Ирак. Што се планира и ради на дуге стазе.

Створити хаос и после увести ред. Употребљавати исламске проксије. Зашто? Због нафте, опкољавања Русије, глобализације - читавог спектра. Основна замисао је збрисати државне границе и историјско и културно наследство народа, а онда оснивати "регионе" и  убрзати стварање Једног света и једног ешалона глобалног менаџмента. Не причам пребрзо?

Да се вратимо питању Сирије. Наравно да ми је било познато да се неким зверкама из Пентагона не допада моја политика. Знао сам да обавештајне податке о Исламској држави прослеђују Немцима и Русима, а ови Асаду. Био сам свестан тога, као  и да генерали спроводе "меки" пуч. Није да ме радовало, ал реко' нек терају своје, боље тако него да их дам на суд због издаје. Перипетије такве врсте нису за председника.

Моја политика је: створити Исламску државу, ојачати је, а онда мало причекати, па кренути у борбу против зле Исламске државе. Знам да то изгледа мало чудно. Али вође то стално раде. Сами створе своје непријатеље, а затим се против њих боре. Што да не? Војска је хепи - има свој рат. Војно-индустријски комплекс хепи такође, има рат и посао не стоји. Плус што у рату против непријатеља којег смо сами створили, Исламске државе, дестабилизујемо Сирију. Пратите ли ме?

С друге стране, читав тај процес је довео до кризе са сиријским избеглицама, јер је рат зла, опака ствар. Гадна. Али не мислите ваљда да ме то с избеглицама, тачније мигрантима, изненадило? Ма дајте молим вас, нисам ја блесав. Па то сам и хтео: таласи избеглица из Сирије нагрнуше у Европу, а сад и у САД. Дестабилизација на куб. И да, нешто од тих сиријских избеглица ће бити терористи, нешто расељена лица. А биће и нешто света којег уопште не интересује да се интегрише у европску и америчку културу. Проблематичних људи. Криминалаца. Насилника. И огорчених.

Још једном: циљ је дестабилизација и хаос. Али знате шта, треба мислити и на акцелерацију политичке коректности на Западу. Ништа се не дешава тек онако, случајно. Тајминг је све. Замисао да се људи плаше да лану штогод против миграната је део читаве операције. Сагледавате ли "велику слику"? Е, народе... Велике операције захватају широко. Али све је координисано. Нема петљања и прчкања. Јер ми смо паметни. Али ви, бре, на човека делујете фрустрирајуће. Покушавам да вас научим колико сам паметан, ал' ми се све чини да не добацујете. Прости сте.

Но добро. Да пробамо с Авганистаном. Шта мислите, колико је времена Чејнију, Рамсфелду и ортацима требало да схвате да тамо не може бити стварне победе? Ама то су знали све време! Знали су да ће наш ангажман тамо, по обичају, бити потпуна катастрофа. Па шта? Авганистан је донео још дестабилизације. А нарочито овде, код куће, са свим тим војницима излуделим после више узастопних тура и разореним животима... Али скренух с теме.

Бар покушајте да разумете: талас сиријских миграната је неизбежна последица рата који је моја администрација изазвала. Све време сам знао да ће до тога доћи. Ми смо учинили да се деси. Да ли сад схватате? О, људи моји. Молим вас, ајд бар на часак заборавите шта се пучини сипа у уши. Гледајте, лепо се изазове рат и онда знаш да ће милиони људи побећи из земље. Је ли тако? Шта ту има да изненађује? Добио си шта си хтео и сад то користиш. За још већи хаос. Елементарна ствар, драги моји, обичан Сун Цу.

Али оно што је у свему томе генијално, мој део, је што сам сагледао читаву операцију и помогао да се оркестрира, изведе и дешава хаос. Све о чему сам вам говорио: рат, Исламска држава, избеглице, дестабилизација. Сав тај сатараш, дим-сум, енчилада, босански лонац, сво то пржено млевено месо, ролат са јајима и шта ти га ја знам.

Стога, Америко, буди спокојна. Знам ја шта радим. Don’t worry, be happy. А кад потпишем велики трговински споразум што ми је сад на столу, биће и боље, јер испариће још радних места, што значи да ћете бити сигурнији јер ће влада бринути о вама, да ће се финансијски старати о вашем благостању и опстанку. Али то је већ друга прича. И још једно питање где ме уопште нисте разумели. Но, за сада будите мирни, лепо се завалите и уживајте у представи.

А ако мислите да ја не ваљам, доћи ће вама Хилари..."


Аутор: Џон Рапапорт
Извор: Obama: “I am not a doofus.” « Jon Rappoport's Blog
Превод: Александар Јовановић / Ћирилизовано за СРБски ФБРепортер и Центар академске речи, Шабац
Покровитељ преводилачке делатности блога "Ћирилизовано": Јелички дукат
 

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!